Waardering over Leenarts, J.A.F., Ziekenhuis HMC Bronovo - Den Haag op 4 oktober 2018

1.0
  • Urologie

Wat een onaangename man! Zonde van de tijd om bij deze arts te komen, terwijl elke minuut in je nadeel werkt. Na zolang te hebben gewacht met zoveel pijnklachten hoop je toch wel een betere zorg te krijgen van een goede arts. Nou deze man is daar verre van. De manier waarop hij de patiënt aanspreekt en zijn arrogante houding is frustrerend en onacceptabel. Hij geeft geen uitleg en geen duidelijk antwoord op je vragen. Totaal ongeïnteresseerd wilde hij ons door die 10 min heen rammen. We hebben niets gehad aan dit bezoek. Ik ben zeer teleurgesteld en ontevreden. Derhalve heb ik besloten om nooit meer bij deze arts te komen. Aan de balie heb ik aangegeven dat ik liever doorga met een ander arts.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Leenarts, J.A.F.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.