Waardering over Lewicz, R.B.C.B., Ziekenhuis VieCuri, locatie Venlo - Venlo op 10 juni 2015

8.5
  • Voorhuidvernauwing
  • Urologie

Wij hebben elkaar ontmoet op de eerste hulp 29-5-2015 . Mijn zoon was de dag ervoor geopereerd aan zijn plasser en was doodsbang om te plassen en hield dit dan dus ook de hele dag op .na telefoontjes met de afdeling urologie en de seh , nam u de moeite om mij terug te bellen omdat het verhaal niet duidelijk was . Vervolgens is het u gelukt Savonds alsnog om samen met mijn zoon te gaan plassen zodat een catheter goddank toch niet nodig was ! De warme manier van praten en het duidelijk uitleggen van alles tegen mijn zoon van toch al 7(!) deed wonderen . Alles zo respectvol en kalm . Ik heb weinig artsen zich zo zien inzetten voor een kind en waardeer dit dan ook enorm ! Je nam alle tijd , voor zelfs nog tips en adviezen erna en dat zie je echt zelden nog naar mijn idee ! Enorm bedankt voor die avond .

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Lewicz, R.B.C.B.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.