Uroloog Mellema, C.T.

Uroloog

Waardering over Mellema, C.T., Ziekenhuis Spaarne Gasthuis, locatie Haarlem-Zuid - Haarlem op 29 januari 2019

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Prostaatkanker

Specialisme

Urologie

Na 10 jaar actief volgen ben ik door Dr. Mellema (nadat zijn voorganger met pensioen was gegaan) verder behandeld voor een vermoeden van prostaatkanker. Hoewel de biopten, die in april 2018 waren afgenomen, geen afwijkingen vertoonden heeft Dr. Mellema het initiatief genomen mij door te sturen naar een ander ziekenhuis. Hier kon er een MRI gerichte biopsie plaatsvinden. Dit omdat hij niet de zekerheid wilde geven dat hij 100% gericht had geprikt. Gelukkig maar, want daar bleek inderdaad dat er in de biopten wel een mild agressieve tumor was ontdekt. Daarna met Dr. Mellema de verschillende opties doorgenomen en in goed overleg besloten tot een radicale verwijdering (RALP). Dr. Mellema trok daarvoor alle tijd uit, stelde zich zeer open voor een goede dialoog en gaf een goede voorlichting over de risico’s en gevolgen. De operatie is inmiddels uitgevoerd en ik ben bijzonder blij dat Dr. Mellema het initiatief heeft genomen. Een prettige uroloog met oog voor de patiënt.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Mellema, C.T.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.