Waardering over Minnee, P., Ziekenhuis LangeLand Ziekenhuis, locatie Zoetermeer - Zoetermeer op 22 juli 2019

9.1
  • Blaaskanker
  • Urologie

Bij mij is blaaskanker geconstateerd en ik ben onder behandeling bij Dr. P. Minnee. Deze arts heeft mijn volste vertrouwen gekregen eveneens de mensen die op de poli urologie werken. Mocht ik vragen hebben etc. er wordt altijd tijd voor mij vrij gemaakt, wat zeer prettig is. Alle gesprekken die ik met Dr. Minnee heb gehad waren helder en in geval dat het niet helder was werd het in alle rust weer besproken. Wat ik zeer bijzonder vind is dat voor de operatie al het personeel in de operatiekamer aan mij werden voorgesteld door Dr. Minnee, zo kan het dus ook. Na de operaties verbleef ik op de afdeling 3, short stay en ook op long stay, niets anders dan lof, ik kan niet anders zeggen.

Bent u of werkt u voor Minnee, P.? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.