Waardering over Minnee, P., Ziekenhuis LangeLand Ziekenhuis, locatie Zoetermeer - Zoetermeer op 17 oktober 2017

9.8
  • Urineverlies
  • Urologie

Duidelijke ter zake kundige uitleg, kort en bondig, sympathiek en met gevoel voor humor dat typeert mijns inziens de werkwijze van Dr. Minnee. Bij deze arts voel ik me op mijn gemak. Ook complimenten voor het incontinentiespreekuur en uiteraard de overige medewerkers van de afdeling urologie, je zou er bijna voor je plezier heen gaan. Top service.

Reactie van/namens Ziekenhuis LangeLand Ziekenhuis, locatie Zoetermeer - Zoetermeer

Vriendelijk dank dat u de moeite heeft genomen om deze mooie waardering achter te laten. Wij zijn blij dat onze zorg positief heeft ervaren en zorgen ervoor dat uw compliment terecht komt bij de juiste collega’s.

Vriendelijke groet,

Sydney Lopes, afdeling Marketingcommunicatie

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Minnee, P.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.