Waardering over Molijn, G.J., Ziekenhuis ZGT Almelo - Almelo op 8 juni 2017

• Nieraandoeningen
  • Urologie

Dr. Molijn is een toparts. Een arts die ook verder dan de geeikte paden op zijn vakgebied kijkt. Eerst de boel kundig onderzoeken en analiseren, ook navraag bij de nefroloog om vervolgens gezamenlijk met ons een beslissing te nemen. In alle gesprekken met hem viel ons op dat dr. Molijn ales doet puur in het belang van de patient.Bij een vorige operatie in het ZGT aan mijn darmen was er een niertumor in mijn linkernier gevonden. In eerste instantie wilde men de gehele linkernier verwijderen. Maar omdat ik een verminderde nierfunctie heb, en derhalve de kans op nierdialyse over 2 jaar aanwezig was, heeft dr. Molijn in overleg met ons besloten om deze niertumor nierbesparend te laten verwijderen d.m.v. cryoablatie in het olvg in Amsterdam, door dr. B. Lagerveld. De operatie heeft inmiddels plaatsgevonden en vorige week kreeg ik na een scan het goede nieuws dat de niertumor volledig verwijderd was. Op zijn duits zou ik willen zeggen;  "Hut ab" voor Dr. Molijn!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Molijn, G.J.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.