Waardering over Naderi, N., Overige kliniek Andros Mannenkliniek Arnhem - Arnhem op 13 september 2019

8.9

Aangezien ik in het buitenland woon en op acceptabele termijn terecht kon bij Andros in Den Haag, heb ik voor Andros gekozen. Mijn ervaring is prima geweest. Het enige dat wat mij betreft beter had gekund, is het van tevoren aangeven van de mogelijke bijwerkingen. In mijn geval had ik drie weken na de ingreep (vasectomie) nog steeds zeer gevoelige testikels (erg onaangenaam). Ik maakte me daar ongerust over en heb toen contact opgenomen met de kliniek. Ik werd meteen teruggebeld door dr. Naderi en het bleek om stuwing te gaan. Na een aantal adviezen was mijn ongerustheid weggenomen en nu, zes weken later, voelt alles nagenoeg weer zoals voorheen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Naderi, N.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.