Waardering over Naderi, N., Overige kliniek Andros Mannenkliniek Arnhem - Arnhem op 13 augustus 2019

9.9
  • Sterilisatie man

Ik werd erg fijn ontvangen en zowat direct ontvangen door de behandelend arts. Alles werd doorgesproken en ik werd op mijn gemak gesteld, aangezien ik best nerveus was voor de ingreep. Ik had veel vertrouwen in de vaardigheid van de arts. Na de uitleg wat er precies ging gebeuren en het beantwoorden van mijn vragen kon ik na 5 minuten wachten in de wachtkamer naar de behandelkamer. Ik werd goed voorbereid door de verpleegkundige en toen de arts kwam ging alles heel snel. De arts en verpleegkundige werkten goed als team samen en ik werd tussendoor nog wat afgeleid met vragen en opmerkingen. Al met al was het binnen 10 minuten klaar en viel het me eigenlijk best mee. De week na de ingreep heb ik wel wat pijn en ongemakken gehad, maar dat ging met rust houden snel beter. De kliniek belde 3 dagen later nog om te vragen hoe het ging en of ik nog vragen had of advies nodig had. Ik kon ook altijd bellen als er iets gebeurde, zoals ontstekingen, bloedingen of pijn. Maar dit is niet nodig geweest. Ondertussen ben ik 2 maanden verder en ervaar ik geen pijn of ongemakken. Het is af en toe nog lichtelijk gevoelig op de plek van de ingreep, maar niet storend in mijn dagelijkse bezigheden. Al met al ben ik blij dat ik de ingreep heb laten uitvoeren en ben ik zeer tevreden over mannenkliniek Andros Arnhem en behandelend arts Naderi.

Bent u of werkt u voor Naderi, N.? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.