Waardering over Naderi, N., Overige kliniek Andros Mannenkliniek Den Haag - Den Haag op 21 december 2018

1.0
  • Hormonale stoornissen

....... man. Doet zijn best maar denkt niet door. Meld mijn problemen normaal niet te behandelen op mijn jonge leeftijd maar toch een behandeling inzet. Had mij door moeten zetten naar andere specialist. Je komt daar binnen en behandelplan is al bepaald. Je bent een nummer, geen klant en zelfs geen patiënt. Is een zakelijke instelling en draait niet om belang gezondheid. Geeft ook toe dat die fout gehandeld heeft. Zegt sorry en geeft aan dat dit leermoment is. Daar heb ik niets aan.

Reactie van/namens Overige kliniek Andros Mannenkliniek Den Haag - Den Haag

geplaatst op 3 januari 2019

Geachte heer, wat vervelend dat uw bezoek aan onze kliniek niet goed is bevallen. Ik ben stafmedewerker van Andros Mannenkliniek en zou graag met u in contact komen om uw ervaring nader te bespreken.
U kunt contact met mij opnemen via m.vanhuet@andros.nl
Met vriendelijke groet,
Mascha van Huet

Bent u of werkt u voor Naderi, N.? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.