Waardering over Nooter, R.I., Ziekenhuis Franciscus Gasthuis - Rotterdam op 9 juni 2017

4.7
  • Urologie

Deze arts luisterde niet, had veel haast, was niet ingelezen, geen empathie, gaf geen advies, geen onderzoek,onvriendelijk, kortom, binnen 5 min. weer buiten. Voelde weer als de vorige eeuw toen de mensen met de pet in de hand voor de dokter stonden.Zullen dus ook niet meer terug komen bij deze arts.De baliemedewerksters en verpleegkundigen waren wel zeer vriendelijk.

Reactie van/namens Uroloog Nooter, R.I. - Rotterdam

Ons ziekenhuis krijgt bericht van ZorgkaartNederland wanneer er waarderingen zijn geplaatst. Helaas heeft uw waardering ons niet bereikt, tot op heden.

Het spijt mij oprecht dat u dit bezoek zo heeft ervaren. Het is niet de wijze waarop ik mijn patiëntenzorg wil verlenen.
Ik ben juist een groot voorstander van een open communicatie.
Ik kan mij het consult niet herinneren. Daarvoor heb ik ook extra informatie nodig zoals uw naam en geboortedatum.

Graag zou ik mij hierin verdiepen en u uitnodigen voor een gesprek.
Lering trekken uit klachten werkt eigenlijk het best als u het klachtenformulier via onze website in zou vullen: https://www.franciscus.nl/contact/compliment-suggestie-of-klacht/formulier

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Nooter, R.I.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.