Uroloog Oerlemans, D.J.A.J.

Uroloog

Deze zorgverlener heeft te weinig waarderingen.

Waardering over Oerlemans, D.J.A.J., Ziekenhuis Laurentius Ziekenhuis Roermond - Roermond op 21 juni 2016

Blaaskanker

Specialisme

Urologie

Diagnose blaaskanker in gevorderd stadium.Mijn behandelend specialist dr. Oerlemans heeft mij in dit moeilijke proces uitstekend begeleid en ondersteund.In goed overleg met hem heb ik gekozen voor een neoblaas-operatie.Een zware ingreep die op professionele wijze zonder complicaties plaats heeft gevonden.Gedurende de behandeling heb ik dr. Oerlemans leren kennen als een betrokken mens, goed benaderbaar en een deskundig arts.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Oerlemans, D.J.A.J.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.