Uroloog Oerlemans, D.J.A.J.

Uroloog

Deze zorgverlener heeft te weinig waarderingen.

Waardering over Oerlemans, D.J.A.J., Ziekenhuis Laurentius Ziekenhuis Roermond - Roermond op 14 juli 2016

Nierstenen

Specialisme

Urologie

Hij is zeer deskundig, stelt een goede diagnose, en behulpzaam, en komt met doel treffende oplossing, net als in 2014 toe mijn vrouw bij hem onder behandeling wat voor nier stenen en zij nog een al 4 maanden nier catheter had en dat wij binnen 6 weken moeten af reizen om onze zoon te mogen ontmoeten (op halen) heeft hij allen medewerking en oplossingen  mee gewerkt zo dat wij konden af reizen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Oerlemans, D.J.A.J.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.