Uroloog Oerlemans, D.J.A.J.

Uroloog

Deze zorgverlener heeft te weinig waarderingen.

Waardering over Oerlemans, D.J.A.J., Ziekenhuis Laurentius Ziekenhuis Roermond - Roermond op 7 oktober 2016

Rugpijn

Specialisme

Urologie

Ik ben twee keer bij deze arts geweest en wil nooit meer bij hem terug. Ten eerste: terwijl je als vrouw in de meest gênante houding ligt en je heel kwetsbaar voelt, maakt hij "grapjes" die allesbehalve grappig zijn. Hij mag best informeel doen, maar ik zou het toch op prijs hebben gesteld als hij mij had geprobeerd gerust te stellen ipv over "grappige" gebeurtenissen met andere patiënten te vertellen. Ten tweede: hij kon geen verklaring vinden voor mijn pijnklachten en bloed in mijn urine, toch heb ik later een steentje uitgeplast (de klachten verdwenen hierna)!

Reactie van/namens Ziekenhuis Laurentius Ziekenhuis Roermond - Roermond

Wat vervelend dat uw ervaring met deze arts niet naar tevredenheid is. Graag willen wij met u hierover in contact komen. U kunt contact met ons opnemen via mail communicatie@lzr.nl of tel. (0475) 38 2236.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Oerlemans, D.J.A.J.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.