Waardering over Onna, I.E.W. van, Ziekenhuis Amphia Ziekenhuis, locatie Langendijk - Breda op 28 juni 2017

8.7
  • Prostaatkanker
  • Urologie

Op 23 maart 2017 heeft Dr. van Onna, samen met haar collega Dr. van der Schoot, mijn prostaat operatief verwijderd met behulp van de Da Vinci robot. Ik had me na de diagnose door uroloog Oomens (tumor in de prostaat) tevoren goed georiënteerd, t/m het PCE in Gronau toe, door wie ik het liefst geopereerd zou willen worden. Welnu, beide urologisch chirurgen hebben de goede naam, die ze uit mijn korte onderzoek bleken te hebben, volledig recht gedaan en mij naar het aanziet 100% effectief behandeld, vandaar de 10 score op dat punt. Op communicatief gebied scoorde Dr. van Onna daarbij het hoogst van beide chirurgen. Ze is een no-nonsense, leidende vrouw en van die mensen hou ik, ook al was ons contact maar kort omdat de heer Oomens de behandelend uroloog is. De andere scores heb ik gemakshalve gelijk gehouden aan die van uroloog Oomens. Vanwege de nazorg die ik in het Amphia om de hoek heb en die uitstekend blijkt te zijn, heb ik afgezien van operatie in het PCE in Gronau. Hartelijk dank aan zowel Dr. van Onna als aan Dr. van der Schoot. Laatstgenoemde beoordeel ik niet omdat het contact met hem te kort was.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Onna, I.E.W. van? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.