Waardering over Pigot, G.L.S., Ziekenhuis Amsterdam UMC, locatie De Boelelaan - Amsterdam op 24 april 2017

1.8
  • Urologie

Ik bezocht na enorm gedoe Dr. Pigot voor mijn partner met blaasoverrekking, chron. infectie en dus kans op urosepsis en andere problemen Dr. Pigot en en passant meldde ik hem dat ik ook - naast kanker behandeling elders - met verdoofde wisseling van doorlopend verstopte suprapubische katheter, een uroloog nodig heb. Deze behandelaar werd nog apart voor mij gezocht. Zonder enige gedegen en separate anamnese [overige zaken kwamen niet aan bod, het was niet mijn consult !] riep Dr. Pigot dat de supra wissel bij hem zonder verdoving verliep, zonder ook maar iets verder te vragen over mijn kanker behandeling, die dit tot noodzaak maakt. Dit werd het kortste consult uit mijn leven en had op dat moment helemaal niet mogen plaatsvinden.  Een prima brief, van mijn hand, waarin gemotiveerd werd verzocht om mijn partner te helpen, bleef onbeantwoord en zeer merkwaardig, meldde hij mijn huisarts mij te gaan behandelen. Dit kon ik op tijd verhinderen. Het intaketeam had mij hem helemaal niet toegewezen. Indien het personeel je voor de telefoon niet begrijpt, wordt de verbinding gewoon verbroken. Daarover klacht ingediend. Dit was het kortste consult uit mijn 70 jarige leven. Dit voorval schaadt mijn vertrouwen in de medische stand.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Pigot, G.L.S.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.