Uroloog Poel, H.G. van der

Uroloog

Waardering over Poel, H.G. van der, Ziekenhuis Antoni van Leeuwenhoek, locatie Plesmanlaan - Amsterdam op 22 oktober 2017

Prostaatkanker

Specialisme

Urologie

Positieve ervaring met verpleegkundig specialisten en overigen, echter laat deze arts alles te wensen over: Hij mag kundig zijn vwb opereren maar op intermenselijk vlak schiet hij volledig tekort. Geen hand of voorstellen, niet aankijken tijdens gesprek maar keek naar de computer. Geirriteerd bij het stellen van een vraag. Hij geeft je absoluut niet het gevoel van vertrouwen en/ of samen de strijd aangaan....hij vergeet dat zijn baan als uroloog niet enkel bestaat uit opereren maar ook uit contact met patient en zijn naasten. Een opleiding communicatieve vaardigheden zou hem goed doen. Wij waren volkomen verbouwereerd na dit bezoek, omdat wij na het lezen van waarderingen over dit ziekenhuis zoals warm personeel, vertrouwen, alle tijd voor je indien nodig, je bent geen nummer.....het tegendeel ondervonden! Nog nooit zo behandeld door een arts... kortom zeer teleurstellend!

Reactie van/namens Ziekenhuis Antoni van Leeuwenhoek, locatie Plesmanlaan - Amsterdam

Beste heer/mevrouw,

Wij vinden het vervelend om te horen dat u dit zo heeft ervaren. Wij zouden graag met u in gesprek willen om uw verhaal aan te horen, zodat we met die informatie kunnen kijken wat we hieraan kunnen doen.

Hartelijke groet,

Antoni van Leeuwenhoek

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Poel, H.G. van der? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.