Uroloog Poel, H.G. van der

Uroloog

Waardering over Poel, H.G. van der, Ziekenhuis Antoni van Leeuwenhoek, locatie Plesmanlaan - Amsterdam op 3 november 2020

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Prostaatkanker

Specialisme

Urologie

Wij zijn het volledig eens met een eerder gegeven waardering. Dhr. van der Poel is waarschijnlijk zeer goed in zijn vak, het menselijke aspect van een gesprek wordt echter geen aandacht aan besteed. Het begon al in de wachtruimte waar je door de arts opgeroepen wordt. Na het roepen van mijn naam was dhr van der Poel direct vertrokken naar zijn spreekkamer. Wij moesten maar uitvinden welke dat was. Vervolgens heeft hij alleen interesse in zijn beeldscherm. Neem niet de moeite zich voor te stellen, stelt weinig vragen en bij het 'overdragen' aan het ondersteunend personeel voor vervolgafspraken was er geen intentie om fatsoenlijk afscheid te nemen. Terleurstellend en totaal in tegenstelling met overige ervaringen bij het AvL.

Reactie van/namens Ziekenhuis Antoni van Leeuwenhoek, locatie Plesmanlaan - Amsterdam

Geachte heer/mevrouw,

Wat vervelend dat u deze ervaring in ons ziekenhuis heeft gehad. Onze excuses hiervoor. We zullen een melding maken bij de betreffende arts.

Met hartelijke groet,

het Antoni van Leeuwenhoek

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Poel, H.G. van der? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.