Uroloog Poel, H.G. van der

Uroloog

Waardering over Poel, H.G. van der, Ziekenhuis Antoni van Leeuwenhoek, locatie Plesmanlaan - Amsterdam op 24 augustus 2020

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Prostaatkanker

Specialisme

Urologie

Zeer tevreden ben ik over de expertise van, en het persoonlijke contact met Uroloog dr. van der Poel. Met name zijn beoordeling, van de gemaakte MRI beelden gebruikt hij om in te schatten, welke patiënten een hogere of lagere kans op incontinentie hebben en of er sprake kan zijn van zenuwsparing tijdens de operatie, zoals bij mij geschied is. Ik heb nauwelijks last gehad van incontinentie na de operatie. De operatie bij mij werd door dr. van der Poel uitgevoerd met robotchirurgie, ik heb geen pijn ondervonden, na de operatie. Alleen een ervaren chirurg mag de prostaat verwijderen, aldus dr. van der Poel. De robot is zo goed als de chirurg die hem bedient, dr. van der Poel is een expert in het bedienen van de robot. Mijn operatie duurde nog geen uur, de snijvlakken prostaat waren vrij.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Poel, H.G. van der? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.