Waardering over Roelink, J.H., Ziekenhuis ZGT Almelo - Almelo op 15 november 2019

• Prostaatkanker
  • Urologie

dr.Roelink is een uroloog die heel prettig en begrijpend communiceert. Hij gaf mij in eerste gesprek gelijk een heel vertrouwd gevoel waardoor ik mijn behandelkeuze, die al voor 99% vaststond, op zijn advies heb gewijzigd. Daarna heeft hij tijdens de operatie vakwerk geleverd. De operatie die niet zenuw besparend kon worden uitgevoerd is toch 100% gelukt. Snijvlakken waren schoon en voorspelde incontinentie tot nu toe uitgebleven. (2 weken na de operatie) Al met al vind ik dat dr. Roelink met zijn team vakwerk heeft geleverd. Normaal geef ik nooit geen 10 voor een beoordeling maar deze operatie vind ik het wel waard. Er is mij een hoop ellende bespaard gebleven.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Roelink, J.H.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.