Waardering over Roijen, J.H. van, Ziekenhuis ETZ Elisabeth - Tilburg op 7 juni 2011

4.8

Geen spraakzame arts en hij geeft niet altijd alle informatie aan de patiënt om dan zelf een keuze te kunnen maken. Mijn ervaring is dat je echt de informatie eruit moet trekken. Dat is niet ideaal. Hij zal best kundig zijn maar hoe de praktijk is, daarvan lijkt het alsof hij deze niet goed in beeld heeft. Gelukkig zijn er verpleegkundigen die veel alerter zijn en goede adviezen kunnen geven. Mijn ervaring is dat je beter bij de continentieverpleegkundige of een verpleegkundige een gesprek kunt aanvragen dan bij deze uroloog.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Roijen, J.H. van? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.