Waardering over Roijen, J.H. van, Ziekenhuis ETZ TweeSteden - Tilburg op 10 mei 2019

• Vruchtbaarheidsproblemen
  • Urologie

In de eerste plaats een fijne man; duidelijk, recht - door - zee...maar wel met de menselijke maat gemeten en gebracht. Heel vriendelijk, warm en meedenkend. Bij dr. Van Roijen heb ik écht het gevoel dat we SAMEN het traject aangaan. Daar waar kan, laat hij mij zoveel mogelijk zelf achter het stuur zitten, daar waar moet stuurt hij (wat) bij. Hij legt erg goed uit wat de mogelijkheden zijn, wat daarvan de vooruitzichten zijn en waar evt rekening mee gehouden moet worden (door patient). Van wat ik kan beoordelen (ben zelf redelijk medisch geschoold) een zéér kundige man, een kanon binnen zijn vakgebied.Ik hoop in de eerste plaats dat men deze man niet in zijn professie hoeft te ontmoeten (dat zou namelijk betekenen dat er 'problemen' zijn)...maar mocht het helaas wél nodig zijn om een uroloog te bezoeken, dan is de heer Van Roijen de arts - uroloog die ikzelf zeer hartelijk aan zou bevelen...elke keer weer, zonder erover na te hoeven denken.

Bent u of werkt u voor Roijen, J.H. van? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.