Uroloog Schrier, B.Ph.

Uroloog

Er zijn 21 waarderingen Waarderen

Waardering over Schrier, B.Ph., Ziekenhuis Jeroen Bosch Ziekenhuis - 's-Hertogenbosch op 12 december 2021

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Prostaatkanker

Specialisme

Urologie

Dr. Schrier is vriendelijk, duidelijk, ervaren en deskundig en heeft oprechte aandacht voor de patiënt en zijn partner. Dr. Schrier kijkt je aan en stelt het invoeren van gegevens in de pc uit tot na het consult. Dat is uiterst prettig en creëert een ontspannen sfeer. Hij houdt niet van half werk en draait niet om de feiten heen, benoemt duidelijk wat hij constateert en bespreekt het plan van aanpak en de mogelijke gevolgen of consequenties van het onderzoek en de behandeling. Ook benoemt dokter Schrier duidelijk de mogelijke gevolgen van de ingreep met betrekking tot de relatie met mijn vrouw. Zo kunnen we samen en in overleg goede keuzes maken. Het afnemen van de biopten uit de prostaat is op uiterst professionele en bekwame wijze verricht door de Physician Assistant (PA). Van de gemaakte afspraken kun je op aan. Mijn ervaring komt overeen met wat ik heb vernomen vanuit mijn sociaal netwerk van vrienden en familie. Ik beveel dr. Schrier van harte aan.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Schrier, B.Ph.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.