Waardering over Schrier, B.Ph., Ziekenhuis Jeroen Bosch Ziekenhuis - 's-Hertogenbosch op 27 juli 2012

9.8

Na een zware operatie op 2 april heb ik op 24 juli mijn tweede consult gehad bij Dr. Schier De tijd die deze Dokter neemt om alles haar fijn uit te leggen , en om je van de nodigen goede advieze te voorzien is zeer te waarderen . Zelden maakje dit mee. Het vertrouwen , en de uitleg die hij geeft dragen ongetwijfeld bij aan een voorspoedig herstel . De rust die hij uitstraalt en de benadering naar de patiënt is klasse Een uitmuntend uroloog , die met beiden benen op de grond staat Alle lof naar Dr Schier

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Schrier, B.Ph.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.