Waardering over Somford, D.M., Ziekenhuis CWZ - Canisius-Wilhelmina Ziekenhuis Nijmegen - Nijmegen op 29 november 2012

9.2

Gelijk bij diagnose van mijn probleem 1jr geleden werd snel en adequaat gehandeld. Vooronderzoeken werden dezelfde dag gedaan en vaart gemaakt voor 1e operatie. In zijjn vakantie belde dr. Somford en vertelde dat ik versneld 2e operatie kreeg, met verontschuldiging dat dit gesprek niet onder 4-ogen plaatsvond. Dankzij kennis, kunde, hulp maar ook pers. belangstelling van hem en allen destijds en nog steeds, regelmatige controles, ben ik geheel hersteld maar vinger wordt nog wel aan de pols gehouden. CWZ-Uro heeft een goede site, waarop veel info waar ik destijds evt. op terugviel. Bovendien is er prettig mailcontact met deskundige verpleegster, mocht ik problemen hebben .

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Somford, D.M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.