9.8

Uroloog Vergunst, H.

Uroloog

GeslachtMan

Er zijn 11 waarderingen.
100% beveelt deze zorgverlener aan.

16 januari 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Een mens geen dokter

11 januari 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Prima, nuchtere arts, met veel ervaring. 100% tevreden

• 9.1

21 december 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Goede nuchtere geestige expert!

7 augustus 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Een meer persoonlijke behandeling dan dit had ik niet kunnen verwachten. Zeer tevreden. Dr Vergunst is erg begaand met zijn patienten. Bedankt! Is eerlijk in uitleg.

Reactie van/namens Ziekenhuis CWZ - Canisius-Wilhelmina Ziekenhuis Nijmegen - Nijmegen

geplaatst op 24 augustus 2018

Een mooie waardering voor dr. Vergunst. Hij zal hier zeker blij mee zijn. Bedankt voor uw reactie! Met vriendelijke groet,...

27 juli 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Goed geholpen. Als ik ergens mee zat werd meteen naar een oplossing gezocht.

geplaatst op 28 augustus 2018

Een 10! Hier zal dr. Vergunst blij mee zijn. Wij geven uw reactie graag aan hem door! Met vriendelijke groet, klantenservice CWZ.

13 juni 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Geweldige arts die alles heel goed uitlegd en alle tijd voor je neemt,die ook op tijd mij behandeld heeft voor prostaatkanker,een dikke pluim voor deze arts

geplaatst op 18 juni 2018

Wauw wat een mooi compliment! Wat fijn dat u zo tevreden bent over uw behandelend arts. Bedankt voor deze mooie waardering. Met...

• 9.6

24 mei 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Ik heb de contacten met mijn uroloog en de behandeling in het Canisius Wilhelmina ziekenhuis als open, vriendelijk en zeer professioneel ervaren.

geplaatst op 4 juni 2018

Bedankt voor deze positieve waardering! Met vriendelijke groet, Klantenservice CWZ

• 9.5

13 maart 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Heeft mij de afgelopen jaren heel goed begeleid. Stond steeds open voor gesprek over alternatieve mogelijkheden in de behandeling. Heeft mij doorverwezen naar een collega die mij uitstekend geholpen...

geplaatst op 16 maart 2018

Wat een mooie waardering. Deze woorden doen ons goed. Met vriendelijke groet, Ellen klantenservice CWZ

• 9.5

23 januari 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Hij heeft bij mij diverse urologische problemen behandeld die andere artsen elders, als eindsituatie hadden bestempeld.De nieuwste status van het oude probleem heeft zijn geregelde aandacht om mij...

geplaatst op 27 januari 2017

Wat fijn dat u zo goed geholpen wordt door dr. Vergunst en u dit met ons wilt delen. Met vriendelijke groet, Ellen Klantenservice...

13 april 2016 - Goedgekeurd door de redactie

Dokter Vergunst heeft bij mijn moeder een Bricker operatie uitgevoerd. Deze operatie is perfect uitgevoerd en mijn moeder heeft hier nauwelijks complicaties aan overgehouden. Dokter Vergunst was ook...

geplaatst op 15 april 2016

Hartelijk bedankt voor deze meer dan mooie waardering. Met vriendelijke groet, Ellen, Klantenservice

5 juli 2015 - Goedgekeurd door de redactie

Ik ben nu 4 jaar onder behandeling bij dr.Vergunst en kan niet anders zeggen dan dat deze arts een voorbeeld is voor vele andere artsen. Hij luistert goed en is zeer begaan, je voelt je bij hem op je...

geplaatst op 8 juli 2015

Namens dr. Vergunst hartelijk bedankt voor deze mooie reactie. Met vriendelijke groet, Team Klantenservice

• 9.7

22 maart 2015 - Goedgekeurd door de redactie

Arts die je gevoelens begrijpt en daarnaar handelt. Ik moet 140 km per keer rijden enkele reis maar heb heter voor over, want ik ben bij deze man écht patient en mens.

geplaatst op 24 maart 2015

Wij fijn dat u onze zorg zo positief ervaart. wij geven het compliment graag door. Met vriendelijke groet, Team Klantenservice

• 8.8

14 november 2014 - Goedgekeurd door de redactie

OP JE GEMAK VOELEN,duidelijke afspraken .

Reactie van/namens Uroloog Vergunst, H. - Nijmegen

geplaatst op 27 november 2014

Wat fijn dat u de zorg van dr. Vergunst als prettig heeft ervaren. Wij zullen het compliment aan hem doorgeven. Met vriendelijke...

• 9.7

2 oktober 2014 - Goedgekeurd door de redactie

Zeer goed in de diagnose en de behandeling.