Uroloog Weijerman, P.C.

Uroloog

Geslacht
Man
Er zijn 9 waarderingen Waarderen

Waardering over Weijerman, P.C., Ziekenhuis Rijnstate Arnhem - Arnhem op 28 augustus 2019

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Plasbuisvernauwing

Specialisme

Urologie

Opgenomen in de cardiologie kwamen de problemen in de urologie later. Tijdens het verblijf in het ziekenhuis heb ik geen enkele uroloog gezien. Na mijn verblijf in de cardiologie, die voortreffelijk was, heeft de uroloog zich na een maand gemeld. Hij wilde alleen maar een operatie doorvoeren die ik niet wilde. De uroloog heeft sich niet meer gemeld. Ik kreeg een totaal onervaren Assistent Arts toegewezen die 0 interesse had. Ik heb de behandeling in het Rijstate Ziekenhuis beeindigd en zoek een nieuw ziekenhuis en arts. Het was geen goede ervaring.

Reactie van/namens Rijnstate

Beste meneer/mevrouw,

Wat vervelend dat u deze ervaring heeft gehad in ons ziekenhuis. We hebben uw waardering doorgegeven aan dokter Weijerman. Hij gaat hierover graag met u in gesprek. We willen u daarom vragen om ons klachtenformulier in te vullen: https://www.rijnstate.nl/klachtenformulier. Onze klachtenfunctionaris neemt dan contact met u op.

We hopen dat u deze moeite wilt nemen.

Met vriendelijke groet,
Afdeling Communicatie

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Weijerman, P.C.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.