Waardering over Weil, E.H.J., Overige kliniek Acibadem International Medical Center, locatie Amsterdam - Amsterdam op 6 september 2019

2.9

Ik kan niet plassen in het openbaar, met stress, op vakantie, op vliegvelden en in vliegtuigen, ik kan dan pas na de vlucht en in het hotel plassen. Niets van mijn verhaal kwam over bij deze arrogante arts. Ik moest van hem gaan plassen, waarvoor ik juist kwam, dat lukt niet op commando, dus niet geplast, dat maakte niet uit, er werd een echo gemaakt, de blaas was half gevuld, ik had lichte, maar geen zware aandrang, dit werd naar de arts gestuurd digitaal. Het oordeel was "geen sprake van retentie, alles is in orde, u kunt naar huis". Of ik de arts wilde spreken. Ja, natuurlijk. Ik werd afgeblaft, en hij brak me steeds af met "meneer, er is geen probleem, er is geen retentie". Ik kreeg de kans verder niet om hem duidelijker te maken wat echt het probleem was. Het probleem was niet dat ik niet kan plassen, het probleem was dat ik niet kan plassen op commando of buitenshuis. Dit is zeer invaliderend. Ik heb dit later bij de huisarts voorgelegd en gevraagd of ik voor deze gevallen katheters mocht gebruiken, van die plastic slangetjes, daar zijn mijn vakanties en uitstapjes mee gered.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Weil, E.H.J.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.