Waardering over Wiltink, J., Ziekenhuis Tergooi, locatie Hilversum - Hilversum op 10 januari 2017

3.7
  • Urologie

Deze arts had zich in het geheel niet voorbereid op mijn komst. De gemaakte echo moest waar ik bij was beoordeeld worden en ze had geen idee wie ik was.Maakt geen echt contact, zeer vluchtig en kijkt amper aan. Straalt in niets rust uit wil zo snel mogelijk verder.Na info over familie werd er toch maar besloten om nieuwe echo te laten maken over een jaar.Ik ga niet meer naar deze mevrouw toe want voelde mij totaal niet gezien of gehoord. Heel vreemde afwezige consultatie. Ik probeerde een kort gesprek op gang te brengen om informatie te krijgen dat werd niet wenselijk gevonden. Ik kreeg een hand en kon gaan.Heb haar vroeger ook eens ontmoet toen kwam zij over als een gedreven arts met passie voor het vak dat zag ik in niets meer terug helaas.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Wiltink, J.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.