Waardering over Windt, F. van der, Ziekenhuis Tergooi, locatie Hilversum - Hilversum op 28 maart 2019

• Prostaatvergroting
  • Urologie

Ik heb eerst geprobeerd om mijn prostaatproblemen met medicijnen op te lossen. Mijn prostaat was te groot (80mg) en daarom moest ik er vaker 's nachts uit. Bovendien heb ik twee keer een totale blokkade gehad wat betreft plassen. De eerste keer weet je niet wat je overkomt en kon ik gelukkig geholpen worden door een fantastische arts in Voorhout. De tweede keer was minder geslaagd: de arts zei dat hij "hier niet zo goed in was" (wel eerlijk, maar niet wat je wil horen terwijl hij een katheter inbrengt). Hoe dan ook, ik heb daar ook nog een ziekenhuisbacterie opgelopen en was doodziek.Toen had ik het wel gehad met dit traject. Ik kwam eerst bij Rob Schipper in het Jeroen Bosch ziekenhuis in Den Bosch. Hij zei dat mijn prostaat te groot was om daar behandeld te worden en verwees me door naar Floris van der Windt in het Tergooi ziekenhuis in Hilversum/Blaricum. Dat was een gouden tip! Vierentwintig karaats. Vanaf het eerste gesprek voelde ik dat ik helemaal goed zat. Deskundig, aimabel, humoristisch, en alle tijd nemend: Floris ten voeten uit. Het gesprek was bijzonder prettig en ook de hele follow-up op weg naar de operatie. Die vond op 20 november 2018 plaats. Ik kon niet wachten... heerlijk dat het zo ver was. De operatie verliep perfect, ik moest daarna nog één nacht blijven.... maar dat is natuurlijk prima. De volgende ochtend kwam Floris ook nog even langs om te vragen hoe het ging. Het is een ongelooflijk prettig gevoel dat je weet dat je in goede handen bent. In de afgelopen zeven jaar heeft Floris ongeveer 1.000 laser operaties uitgevoerd, allemaal geslaagd. Van die duizend personen moesten er drie personen nog even terugkomen voor een kleine follow-up operatie (bijv. een kwab verwijderen). Gisteren ben ik na vier maanden weer langs geweest voor een plastest en een evaluatie. Als ik in het kort moet beschrijven wat de voordelen zijn van de operatie: nog maar één keer per nacht er uit en geen plasblokkades meer. Dat is een hele korte beschrijving, maar als je weet hoe de kwaliteit van je leven daarna vooruitgegaan is, ongelooflijk! Conclusie: twijfel geen moment, neem contact op met het Ter Gooi ziekenhuis en vraag naar Floris van der Windt …. Ik wil hem nogmaals langs deze weg persoonlijk bedanken voor wat hij gedaan heeft …. diep respect! Een tien is nog te weinig!

Reactie van/namens Ziekenhuis Tergooi, locatie Hilversum - Hilversum

Goed om te horen dat u de behandeling bij de desbetreffende arts als prettig heeft ervaren. Fijn dat operatie goed is verlopen. Wij hebben de complimenten doorgegeven aan de arts.
^WK

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Windt, F. van der? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.