Waardering over Windt, G.D.M. de, Ziekenhuis Gelre Apeldoorn - Apeldoorn op 6 september 2019

• Nierstenen
  • Urologie

Niets dan lof voor deze energieke, deskundige en sympathiek-empathische uroloog-chirurg ! Achter haar frele, charmante gestalte schuilt een daadkrachtige "mannetjesputter", die staat voor haar vak en voor haar (veelal mannelijke) cliënten. Zij luistert goed en legt heel duidelijk uit wat de voor- en nadelen  zijn van de verschillende onderzoeken en behandelingsopties. Gewoon een steengoede arts-specialist, een "dedicated professional" met oog voor de menselijke maat, iemand die vertrouwen en respect afdwingt. Dr. de Windt heeft mij na 2 noodzakelijke ureteroscopie - sessies van een forse niersteen en van veel pijn en ongemak bevrijd, ik ben dan ook een "happy customer".

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Windt, G.D.M. de? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.