Waardering over Witjes, J.A., Ziekenhuis Radboudumc, hoofdlocatie - Nijmegen op 16 september 2011

5.5

Ik kwam voor een secound opinion naar Witjes; om 08.10 keek hij naar het scherm en mompelde alleen maar: niet goed, dat is niet goed....zónder naar mij te kijken of uitleg te geven. Op de vraag van mijn vriendin of hij de behandeling zelf zou doen met de handen of met de robot kreeg zij het antwoord: "weet u hoelang ik hier hoogleraar ben"? om zich daarna tot de stagiere te richten. Stilletjes zijn we weggegaan om nóóit meer terug te komen bij deze zelfingenomen kerel.Vreselijk; heeft les "sociale omgangsvormen"nooit gevolgd en voelt zich hoog uittoornen boven iedereen. Gelukkig bestaan er ook artsen als Van Basten in CWZ; zelfde dicipline, maar wát een verschil!!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Witjes, J.A.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.