Verloskundige Bijl, E.G.A.

Verloskundige

Er zijn 4 waarderingen Waarderen

Waardering over Bijl, E.G.A., Verloskundepraktijk Verloskundigenpraktijk Ridderkerk - Ridderkerk op 1 december 2019

Zwangerschap

Ik ben echt superblij dat we bij onze 2e zwangerschap bij Emma en Ivonne in de praktijk begeleid werden. Ik zei weleens dat ik Ivonne de grappige en stoere vond, en Emma meer de gevoelige en rustige. Maar eigenlijk bezitten ze allebei deze 4 kwaliteiten. Emma lette tijdens de controles goed op de groei en ontwikkeling van de baby, maar keek ook erg goed hoe het fysiek en emotioneel met mij ging, en doorzag feilloos toen het niet goed met me ging. Net als Ivonne heeft Emma ook hele deskundige zachte handen waarbij onderzoeken aan buik nooit pijnlijk zijn, in tegenstelling tot menig andere... Toen de baby krankzinnig snel geboren werd ondersteunde Emma ons perfect en handelde daadkrachtig. We kijken met heel veel fijne gevoelens terug aan de begeleiding van zwangerschap, bevalling en nacontroles, en hebben het nog regelmatig over deze tijd. Emma, je bent een topper, bedankt voor alles en dat je veel warmte en kleur hebt gegeven aan ons in deze periode.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Bijl, E.G.A.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.