Verloskundige Haaksema, I.N.

Verloskundige

Deze zorgverlener heeft te weinig waarderingen.

Waardering over Haaksema, I.N., Verloskundepraktijk Verloskundigenpraktijk Ridderkerk - Ridderkerk op 9 juli 2012

De laatste twee maanden van mijn zwangerschap werd de praktijk overgenomen door Ivonne. Toen ik dit hoorde had ik best mijn twijfels. Je moet toch een bepaalde band/klik met je verloskundige hebben. Ze moet je bij staan tijdens je bevalling maar ook in je kraamweek is ze heel belangrijk. Ga ik deze band nog krijgen 8 weken voor mijn bevalling? En of ik deze band heb gekregen! Ivonne gaf mij van het begin af aan gelijk een goed gevoel. Tijdens de laatste weken van mijn zwangerschap kwam ik wekelijks op controle. Elke controle weer ben ik goed geholpen. Controle afspraken zijn nooit afgebeld omdat er bijvoorbeeld een bevalling was. Altijd een luisterend oor, goede uitleg als je een vraag had, en luisteren naar het hartje deed ze elke week weer met veel plezier! Hoeveel hartjes hoort ze per week? Naar mijn idee geeft ze elke zwangere vrouw het gevoel dat het hartje van jouw kind het bijzonderst is. Bij twijfel mag je haar ook altijd bellen, wat een heel fijn idee is. Toen kwam de dag van de bevalling. Ik zag hier best tegen op, aangezien mijn bevalling van mijn zoontje niet zo soepel was verlopen. Ivonne heeft mij van minuut tot minuut bij gestaan. En niet dat ze continu op mijn lip zat ( want hier zit je als bevallende vrouw helemaal niet op te wachten ) Zij wist gewoon haar plek, en wanneer het belangrijk was er te zijn. Ze reageert adequaat wanneer dit nodig is. Dit heb ik zowel tijdens de bevalling als in de kraamweek mee gemaakt. Dit geeft een heel veilig gevoel. Mede dankzij Ivonne kijk ik met een heel goed gevoel terug op mijn laatste zwangerschapsweken, bevalling en kraamweek! Ik raad dan ook iedereen die een verloskundige zoekt in Ridderkerk, verloskundige praktijk Ridderkerk aan! Je houd een heel goed gevoel over aan je zwangerschap/bevalling en kraamweek.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Haaksema, I.N.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.