Waardering over Haaksema, I.N., Verloskundepraktijk Verloskundigenpraktijk Ridderkerk - Ridderkerk op 14 augustus 2013

Een geweldige praktijk, kan er niets anders over zeggen, met onze eerste zijn we bij Ivonne geweest en dat was een geweldige ervaring. En met onze tweede was het het nog beter. Je weet wat je van Ivonne kan verwachten. Mireille was toen nog niet in de praktijk, maar met de na controles wel. Net zo'n leuke, vrolijke en gezellige jonge meid. De dames vormen een goed team. Om Betty ook niet te vergeten. Een leuke vrouw die je controles goed uitvoert. Ivonne staat met recht midden in de nacht voor je klaar, zelfs toen ik me niet lekker voelde. Ze heeft onze dochter ook met alle controles mee laten helpen. En Mireille met de na controles met de baby. Tja, kan niets anders zeggen dan een super praktijk.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Haaksema, I.N.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.