Verloskundige Kortekaas, P.L.

Verloskundige

Deze zorgverlener heeft te weinig waarderingen.

Waardering over Kortekaas, P.L., Verloskundepraktijk Verloskundigenpraktijk De Vroedschap - Oosterwolde op 3 november 2014

Bevalling

Hele fijne, slimme en meedenkende verloskundige. Een deskundige! Bevallen op de manier zoals ik dat wil, zij moedigde mij aan om te geloven in mijn eigen kracht. Daardoor waren mijn bevallingen, met haar hulp, ervaringen waar ik zo van gegroeid ben. En trots op mezelf. van vriendinnen hoor ik meestal! andere horrorverhalen, zo jammer. het kan ook goed. En daar zorgt Petra voor! een topper

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Kortekaas, P.L.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.