Verloskundige Lammers, M.

Verloskundige

Deze zorgverlener heeft te weinig waarderingen.

Waardering over Lammers, M., Verloskundepraktijk Verloskundigenpraktijk Vita - Breda op 12 december 2018

Marte is een bijzondere verloskundige. Tijdens mijn zwangerschap en bevalling heb ik veel aan haar gehad. Ze kijkt en luistert goed naar wat er nodig is. Ook toen mij tijdens de zwangerschap iets dwarszat, pakte ze dit gelijk goed op. Ik heb daardoor veel vertrouwen in haar gekregen. Tijdens mijn thuisbevalling zijn ons de kunde en magie van Marte opgevallen. De manier waarop ze de bevalling heeft begeleid was bijzonder. Ze is zelfverzekerd en heeft plezier in wat ze doet. Dat maakte dat ik zonder zorgen kon bevallen. Ook de begeleiding en hulp in de kraamweek was professioneel en persoonlijk tegelijk. Naast een goede verloskundige ook gewoon een fijn mens die ik niet snel zal vergeten.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Lammers, M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.