Verloskundige Leguijt-Visser, P.

Verloskundige

Deze zorgverlener heeft te weinig waarderingen.

Waardering over Leguijt-Visser, P., Verloskundepraktijk Verloskundigenpraktijk De eerste Stap, locatie Winsum - Bedum op 26 juli 2021

1 op 1 zorg was voor ons wel fijn. Want je krijgt een goede band met je verloskundige en in ons geval was dat Paula. En zei heeft ons vanaf dag 1 goed verzorgt en geholpen met alle vragen rond de zwangerschap en bevalling. Wij vonden het fijn dat we altijd bij haar te recht konden met al onze vragen. Verder vondt ik het heel fijn dat ze me vriend er goed bij betrok. Uiteindelijk krijg je toch samen een kindje. En wat wij ook heel fijn vonden dat ze bij de geboorte van onze zoon was. Zei heeft ons er echt door heen gesleept en daar zijn wij haar zo dankbaar voor. Kortom wij zijn echt heel tevreden over haar en kijken met een goed gevoel terug op onze zwangerschap.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Leguijt-Visser, P.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.