Waardering over Oomens, C.M.G., Verloskundepraktijk Ienova, Centrum Geboortezorg - Breda op 18 november 2013

Adequaat, bevlogen, professioneel, stelt op het gemak. Neemt signalen serieus. Op een zaterdagochtend heb ik Ineke gebeld wegens ernstige en toenemende jeuk op armen, benen, en voornamelijk op voetzolen en handpalmen. Ze verwees me dezelfde dag door naar gynaecoloog in Amphia ZH ivm mogelijke zwangerschapscholestase (nogal zeldzame aandoening waarbij gevaar voor baby in buik, niet voor moeder). 2 dagen later ingeleid (op uitger. datum) en mijn kerngezonde dochter is geboren. Tijdens nacontrole is zw.cholestase dmv bloeduitslagen bevestigd. Ineke is 2x naar volle tevredenheid mijn VK geweest.

Bent u of werkt u voor Oomens, C.M.G.? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.