Waardering over Oomens, C.M.G., Verloskundepraktijk Ienova, Centrum Geboortezorg - Breda op 23 november 2012

9.8

Vanaf het begin van de zwangerschap tot en met de bevalling heb ik uitstekende zorg van Ineke gehad. Ik werd tijdig en goed geinformeerd. Dit was voor ons zeker belangrijk, omdat ik zwanger was van ons eerste kindje. De bevalling is uiteindelijk op een keizersnede uitgelopen. Ineke heeft mij echter tijdens de gehele bevalling geholpen en gesteund, tot aan de operatiekamer. Ondanks dat mijn bevalling op een keizersnede is uitgelopen heb ik toch een goede herinnering hieraan. Alle keuzes werden door Ineke op het juiste moment genomen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Oomens, C.M.G.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.