Waardering over Poorterman, C.W., Verloskundepraktijk Groepspraktijk van Verloskundigen - Arnhem op 19 augustus 2018

• Bevalling

Nadat mijn eerste kind in ziekenhuis klinisch is geboren, wilde ik heel graag thuis bevallen, waar ik alle ruimte en vrijheid zou hebben om in beweging te blijven en om met wat persoonlijker hulp te mogen hebben.  Toen ik het praktijk belde om door te geven dat ik zover met de weeën was, kwam Carolien snel bij me. Ik voelde me gekoesterd onder haar zorg want ze ging heel lief met me om, soms masseren, soms vertellen wat ik moest doen of wat binnenkort zou gebeuren.  Het allermooiste vind ik dat ze wist me te helpen om toch weer op mijn handen en knieën te komen voor de bevalling toen ik het niet meer wist om zelf te kunnen doen (dit was een van mijn grote wensen).  Dit soort persoonlijk aandacht krijg je echt niet in het ziekenhuis, en ik zou graag andere vrouwen aanraden om thuis te bevallen als het mag!

Bent u of werkt u voor Poorterman, C.W.? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.