Verloskundige Stewart, L.K.

Verloskundige

Geslacht
Vrouw
Deze zorgverlener heeft te weinig waarderingen.

Waardering over Stewart, L.K., Verloskundepraktijk Mavita - Barendrecht op 8 juni 2016

Zwangerschap

Linda en Annelies zijn twee hele fijne verloskundigen, ik vond de persoonlijke benadering heel prettig. Eerder zat ik in Rotterdam bij een grote praktijk en daardoor bouw je geen band op met de persoon die uiteindelijk je bevalling leidt, dat vond ik jammer. Daar was nu geen sprake van want ik heb ze beide vaak gezien tijdens de controles. Ik heb thuis kunnen bevallen met beide dames aan mijn bed uiteindelijk en kijk met een heel goed gevoel terug op mijn bevalling. Het zijn professionele mensen die je serieus benaderen maar ook met humor. Annelies kan echo's maken dus je hoeft niet voor alle echo's naar een andere locatie met een onbekende. Ik zou de praktijk zeker aanbevelen!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Stewart, L.K.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.