Waardering over Verbeeten, A.T.P.M., Verloskundepraktijk JUNO-verloskunde - Nijmegen op 9 april 2018

9.7

Angela is een hele ervaren verloskundige die ontwikkelingen in haar vakgebied goed bij houdt. Ze paste zich heel gemakkelijk aan aan wat ik belangrijk vond en heeft me liefdevol begeleid. Doordat ze alleen werkt heb ik haar in de loop van de zwangerschap vaak gezien en daarmee is dusdanig vertrouwen gegroeid dat ik tijdens de bevalling blind op haar vertrouwde. Ze deed precies wat we afgesproken hadden en bleef bij ons ook al duurde het lang, dat was heel fijn. Een andere verloskundige was waarschijnlijk tussendoor naar huis gegaan. Angela heeft heel duidelijk liefde voor haar vak en cliënten, ze dacht mee maar liet de regie bij mij.Haar achterwacht, Siegrid Hoekstra, maakte ook een hele positieve indruk.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Verbeeten, A.T.P.M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.