Verpleegkundig specialist Baaij, J.M.S. de

Geslacht
Man
Specialisme
Somatische aandoeningen
Deze zorgverlener heeft te weinig waarderingen.

Waardering over Baaij, J.M.S. de, Ziekenhuis CWZ - Canisius-Wilhelmina Ziekenhuis Nijmegen - Nijmegen op 24 september 2020

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Prostaatkanker

Specialisme

Urologie

Ik ben op een open en eerlijke manier op de hoogte gebracht van mijn kwaal. Ook de informatie over de mogelijke behandelingen en verder verloop na de behandelingen was duidelijk en heeft mij goed geholpen. Dhr de Baaij was voor mij de vertrouwenspersoon met het ziekenhuis. Wanneer ik klachten zou hebben zou ik als eerste contact met hem opnemen. Ook zijn uitleg over behandelingen in Corona-periode waren begrijpelijk. Ik voel me dan ook een bevoorrecht persoon dat een behandeling mocht ondergaan in het CWZ ziekenhuis met met Dhr de Baaij als verpleegkundig specialist. Ik wil dan ook hierbij mijn waardering uitspreken voor hem en het hele team die mij begeleidt en behandelt heeft.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Baaij, J.M.S. de? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.