• INITIATIEF VAN
‹ Terug naar zoekresultaten

Huis ter Leede - Leerdam

51.8973511 5.0902061
Adres Eiland 1
4143 EN Leerdam
Telefoon 0345-614241
Website http://www.huisterleede.nl

Toelichting waarderingscijfer

Afspraken

Afspraken

Was het eenvoudig om een afspraak of behandelplan met deze zorgaanbieder te maken?

6.5
Accommodatie

Accommodatie

Is de behandelruimte of woon- en verblijfruimte net, schoon en toegankelijk?

7.4
Medewerkers

Medewerkers

Bent u vriendelijk en patiëntgericht geholpen door het ondersteunende zorgpersoneel?

7.4
Luisteren

Luisteren

Is uw vraag, probleem of hulpverzoek goed begrepen?

7.1
Informatie

Informatie

Hebt u voldoende informatie gekregen over (het vervolg van) de behandeling?

6.8
Behandeling

Behandeling

Hoe beoordeelt u het (voorlopige) effect van uw behandeling?

7.1

Deel dit profiel met anderen

Waarderingen

Huis ter Leede is 38 keer gewaardeerd en heeft nog geen reacties geplaatst.
Geplaatst op 3 maart 2011
Er zijn naar mijn mening maar weinig zaken die goed gaan. De algehele aandacht schiet chronisch tekort. Het eten is een ongezellige gebeurtenis. Het...
5.0
Lees meer
Geplaatst op 16 november 2010
Het maken en nakomen van afspraken kan beter. Vooral de directie en leidinggevende laten het vaak afweten op alle fronten. Het uitvoerende personeel...
6.3
Lees meer
Geplaatst op 22 juli 2010
De communicatie is goed, maar zou nog beter kunnen. Ze moeten bepaalde dingen aan bijvoorbeeld iemands partner niet alleen melden als erom gevraagd...
8.2
Lees meer
Geplaatst op 19 juli 2010
De verpleegkundigen zijn heel goed. Zij nemen de tijd om even te praten en zo. De directie daarentegen vind ik onbeschoft.
6.2
Lees meer
Geplaatst op 9 juli 2010
Onze oma kwam niet graag buiten de deur dus zat ze altijd op haar kamer. Gelukkig kwam er altijd iemand van de verzorging langs om haar een beetje...
7.5
Lees meer
Geplaatst op 5 juli 2010
De medewerkers zijn echt volledig gericht op de ouderen. Zo worden ze goed begeleid, en verzorgd. Hiernaast zijn er genoeg mogelijkheden voor...
7.5
Lees meer
Geplaatst op 4 juli 2010
Naar mijn mening kunnen er een hoop dingen beter. De cliënten kunnen vanuit de slaapkamer niet communiceren via de intercom, die is namelijk in de...
6.0
Lees meer
Geplaatst op 25 juni 2010
Het huis heeft mooie, nieuwe en ruime kamers. De communicatie tussen medewerkers is wel erg slecht, vakantiewerkers worden aan hun lot over gelaten...
4.2
Lees meer
Geplaatst op 23 juni 2010
Een man van 89 jaar die geheel hulpbehoevend is naar de WC gebracht en er op geholpen. De medewerker is naar een teambespreking gegaan en na 1 uur en...
5.5
Lees meer
Geplaatst op 23 juni 2010
De bereidheid van het personeel om te luisteren of te helpen etc. is groot. De mogelijkheden zijn door de werkdruk vaak beperkt. Toezeggingen over...
6.8
Lees meer
Geplaatst op 23 juni 2010
Men zou meer tijd vrij moeten maken voor persoonlijk contact met de bewoners, zoals een praatje maken.
7.3
Lees meer
Geplaatst op 23 juni 2010
Er werken hele gedreven medewerkers die hun best doen zo goed mogelijk voor bewoners te zorgen. Er is eigenlijk te weinig tijd en aandacht voor...
7.0
Lees meer
Geplaatst op 10 juni 2010
De zorg voor mijn moeder is prima. Er gaat wel veel mis met de was.
7.7
Lees meer
Geplaatst op 10 juni 2010
Ik praat niet zoveel met de medewerkers. Ik heb genoeg contact met de kinderen. (bewoner)
7.7
Lees meer
Geplaatst op 10 juni 2010
Het is hier heel goed. De familie moet wel opletten dat dingen goed geregeld worden.
7.8
Lees meer
Geplaatst op 10 juni 2010
Ik ben heel erg tevreden. Ik zou geen verbeterpunten weten. (bewoner)
8.7
Lees meer
Geplaatst op 10 juni 2010
De opvang van mijn moeder is goed.
7.5
Lees meer
Geplaatst op 10 juni 2010
Ik ben heel tevreden. Ik vind vooral het eten geweldig. (bewoner)
10.0
Lees meer
Geplaatst op 10 juni 2010
Wij (echtpaar) zitten hier geweldig. We zijn zeer tevreden! (bewoner)
8.0
Lees meer
Geplaatst op 10 juni 2010
We zijn als familie heel erg blij met het kleinschalig wonen.
7.8
Lees meer
Geplaatst op 10 juni 2010
De schoonmakers hebben te weinig tijd om het appartement schoon te houden. Er is ook te weinig tijd om met de bewoners naar buiten te gaan. (bewoner)
6.3
Lees meer
Geplaatst op 10 juni 2010
Men behandelt mijn vrouw met respect en men is vriendelijk.
7.7
Lees meer
Geplaatst op 10 juni 2010
Wij zijn heel blij dat ons familielid hier terechtgekomen is.
8.2
Lees meer
Geplaatst op 10 juni 2010
Ik heb drie dochters en die komen mij altijd helpen. Het eten is goed. Ik ben totaal tevreden, heb geen klachten. (bewoner)
7.3
Lees meer
Geplaatst op 10 juni 2010
Ik ben niet zo goed te spreken over dit huis, maar ik moet hier blijven omdat ik in een rolstoel zit. (bewoner)
4.0
Lees meer
Geplaatst op 10 juni 2010
Ik ben heel tevreden over het reilen en zeilen in Huis ter Leede. (bewoner)
7.8
Lees meer
Geplaatst op 24 mei 2010
Het ziet er schoon uit, maar er mag van mij meer tijd aan cliënten besteed worden.
7.0
Lees meer
Geplaatst op 11 april 2010
Sommige dingen zijn erg luxe, zoals de omgeving, maar de daginvulling en activiteiten zijn van lage kwaliteit. De dames worden naar wens bediend maar...
6.7
Lees meer
Geplaatst op 10 april 2010
De accommodatie ziet er gezellig uit. De kamers zijn mooi en praktisch ingericht. Voor mensen op leeftijd vind ik dat laatste heel belangrijk. Er zijn...
7.7
Lees meer
Geplaatst op 10 april 2010
Mijn oom woont op de PG afdeling van deze instelling. Hij kon er snel terecht, dat was prettig. De algemene verzorging die hij ontvangt is goed. Er...
8.2
Lees meer
Geplaatst op 9 april 2010
Mijn moeder krijgt niet het eten dat ze opgegeven heeft. Ze heeft verzorging nodig aan haar been en er is steeds een andere verpleger. Ik vind dat dit...
7.3
Lees meer
Geplaatst op 9 april 2010
Ik zit op een psychogeriatrische afdeling. We proberen de zorg zo goed mogelijk op de bewoners af te stemmen en aan de wensen te voldoen. We hebben...
7.3
Lees meer
Geplaatst op 9 april 2010
Mijn ervaring is positief. De bewoners worden op een positieve manier gestimuleerd en aangesproken op hun gedrag. Mijn cijfer voor de voorzieningen is...
7.0
Lees meer
Geplaatst op 9 april 2010
Het baliepersoneel is erg vriendelijk en behulpzaam. Het verzorgende personeel is erg gehaast en er wordt zelden een praatje gemaakt met de bewoners....
6.3
Lees meer
Geplaatst op 6 april 2010
Op zich gaat alles goed. Ik vind alleen de directeur arrogant, ik krijg de indruk dat hij zichzelf een koning vindt. Ook vindt hij het noodzakelijk om...
6.0
Lees meer
Geplaatst op 6 april 2010
Het is een vrij goed huis vind ik. Er is alleen sprake van onderbezetting, waardoor de cliënten af en toe uren moeten wachten voor ze aangekleed...
6.3
Lees meer
Geplaatst op 5 maart 2010
Er is te weinig tijd voor de bewoner door de ZZP. Er is geen tijd meer om een praatje te maken met de bewoner. Op mijn afdeling is de bedrijfsvoering...
6.5
Lees meer
Geplaatst op 28 februari 2010
Positief vind ik dat mensen lang bij ons kunnen verblijven. We hebben meerdere afdelingen dus ze hoeven alleen maar qua kamer te verhuizen, maar niet...
7.7
Lees meer

Volg ZorgkaartNederland op Twitter

Klachten over uw behandeling?

Lees hier hoe u uw klacht kunt melden.

Meld klacht