• INITIATIEF VAN
‹ Terug naar zoekresultaten

Zilveren Kruis Achmea - Leiden

52.1683413 4.4861423
Adres Dellaertweg 1
2316 WZ Leiden
Telefoon 071-7510051
Website http://www.zilverenkruis.nl
Specialisten Er is 1 specialist verbonden aan deze locatie, van wie er 0 gewaardeerd zijn met 0 waarderingen.

Toelichting waarderingscijfer

Afspraken

Afspraken

Was het eenvoudig om een afspraak of behandelplan met deze zorgaanbieder te maken?

6.9
Accommodatie

Accommodatie

Is de behandelruimte of woon- en verblijfruimte net, schoon en toegankelijk?

6.5
Medewerkers

Medewerkers

Bent u vriendelijk en patiëntgericht geholpen door het ondersteunende zorgpersoneel?

7.1
Luisteren

Luisteren

Is uw vraag, probleem of hulpverzoek goed begrepen?

7.0
Informatie

Informatie

Hebt u voldoende informatie gekregen over (het vervolg van) de behandeling?

7.0
Behandeling

Behandeling

Hoe beoordeelt u het (voorlopige) effect van uw behandeling?

6.9

Deel dit profiel met anderen

Waarderingen

Zilveren Kruis Achmea is 257 keer gewaardeerd en heeft nog geen reacties geplaatst.
Geplaatst op 2 januari 2014
Zilveren kruis maakt de zorgverleners met wie ze een contract afsluiten te laat bekend. Vandaag 31 december weet met van bijna de helft van de...
3.7
Lees meer
Geplaatst op 11 december 2013
De dames van de zorgbemiddeling zeggen iedere keer iets anders.
Wat is toegezegd wordt weer teruggedraaid en contact met de medisch adviseur omdat het...
2.3
Lees meer
Geplaatst op 21 oktober 2013
Mijn zoon heeft in buitenland been gebroken. Contact opgenomen met noodnummer van zilveren kruis. Zeer goed geholpen, alle zorg mbt terugreis werd uit...
10.0
Lees meer
Geplaatst op 15 januari 2013
Al vele jaren klant bij Zilverenkruis tot zeer grote tevredenheid wat beterft vergoedingen en coulance.
Telefonisch of per email snel en volledig een...
9.5
Lees meer
Geplaatst op 27 november 2012
Al diverse jaren klant en wordt altijd uitstekend geholpen, zowel met vragen als met de afhandeling van nota's.
7.7
Lees meer
Geplaatst op 27 juni 2012
Na een hartaanval werd in mei 2012 bij mij een stent geplaatst. Niet alleen vanwege een bij mij geconstateerd verhoogd cholesterolgehalte - maar ook...
6.5
Lees meer
Geplaatst op 31 december 2011
Prima geholpen bij genoemde zorgverleners. Effect bij specialist is nog niet optimaal -> ligt niet aan specialist.
8.2
Lees meer
Geplaatst op 20 december 2011
Ik kan er niet achterkomen of de kosten van mijn tandarts ook worden meegenomen in het verplichte (helaas) vanuit de regering risico.
8.0
Lees meer
Geplaatst op 28 november 2011
Was staaroperatie oogarts; l.oog-prima geslaagd daarna keuring ogen voor rijbewijs: OK
8.5
Lees meer
Geplaatst op 3 november 2011
Accomodatie is zeer slecht. Genemuiden afspraken, medewerkers enz. + dokter zijn soms kortaf en hebben vaak weinig tijd om de luisteren.
4.2
Lees meer
Geplaatst op 26 april 2011
Ze staan altijd voor je klaar
8.0
Lees meer
Geplaatst op 19 april 2011
De nota's worden correct afgehandeld en 't blad Health vind ik goed.
7.5
Lees meer
Geplaatst op 18 april 2011
Vlot, snel en correct.
9.0
Lees meer
Geplaatst op 23 maart 2011
Ze komen hun afspraken niet na. Declaraties worden niet altijd uitbetaald en ze schuiven de schuldvraag af op een andere afdeling. Als je belt word je...
3.8
Lees meer
Geplaatst op 14 maart 2011
Zilveren Kruis heeft in de loop der jaren (gedurende de door de overheid opgelegde verplichting) inmiddels een maand extra in rekening gebracht aan...
4.7
Lees meer
Geplaatst op 17 januari 2011
Diëtiste volgens de richtlijnen gefactureerd, echter volgens interne informatie wordt deze niet vergoed.
Zodra bekend is dat er fysiotherapie nodig i,...
6.0
Lees meer
Geplaatst op 17 januari 2011
Deze verzekeraar is snel bij het indiceren of je recht hebt op een vergoeding of hulpmiddel, bijvoorbeeld de hulphond.
7.5
Lees meer
Geplaatst op 17 januari 2011
Goede initiatieven m.b.t. kwaliteitsverbetering, relevante en heldere informatieverstrekking, professionele medewerkers en concurrerende tarieven.
8.2
Lees meer
Geplaatst op 14 januari 2011
Tot nu toe is er adequaat en snel gereageerd op mijn telefonische vragen. Ik ben zeer tevreden over de afhandeling van declaraties. De toelichting op...
7.7
Lees meer
Geplaatst op 14 januari 2011
Er wordt uitstekend naar me geluisterd, afspraken worden altijd nagekomen. Hun Zorgbemiddeling is excellent. Invoelingsvermogen hebben ze ook. Ronduit...
8.7
Lees meer
Geplaatst op 14 januari 2011
Ik heb enkele malen contact gehad met Zilveren Kruis. Ik werd altijd snel en afdoende te woord gestaan. Zelfs kosten die achteraf werden opgevraagd,...
9.0
Lees meer
Geplaatst op 16 december 2010
Slecht bereikbaar. Medewerkers luisteren naar mijn idee niet of lezen de vraag niet goed. Afspraken worden niet na gekomen. De klant is niet koning...
2.5
Lees meer
Geplaatst op 16 december 2010
Bij vragen over declaratie(s) wordt het tot op de bodem voor je uitgezocht. Daarnaast hebben ze een zeer scherp geprijsd aanvullend pakket voor...
7.0
Lees meer
Geplaatst op 2 december 2010
Er wordt goed geluisterd, vriendelijk maar zakelijk beantwoord, bellen op de afgesproken dag en tijd terug.
7.8
Lees meer
Geplaatst op 4 november 2010
Na indienen klacht, declaratie werd niet betaald, werd deze te laat beantwoord (bericht van niet na komen afspraken gestuurd).
Kort hierop bericht van...
6.5
Lees meer
Geplaatst op 1 november 2010
Ik vind dat ik veel moet betalen, maar niks uitgekeerd krijg. Zo kan ik het ook, volgend jaar geen zilveren kruis achmea meer.
2.8
Lees meer
Geplaatst op 8 oktober 2010
Sinds dit jaar bij Zilveren Kruis, alles is heel overzichtelijk, het declareren gaat ook heel eenvoudig. Echter zou ik graag enkel een overzicht...
7.3
Lees meer
Geplaatst op 8 oktober 2010
Afspraken van deze zorgverlener worden niet nagekomen, met name de afspraken die naderhand zijn toegezegd. Er is 1 keer gewisseld van apotheek en dit...
4.3
Lees meer
Geplaatst op 30 juli 2010
Ik ben positief over de medewerkers, want zij zijn erg prettig en bieden altijd een luisterend oor. De afhandeling van de nota's vind ik echter wat...
7.7
Lees meer
Geplaatst op 30 juli 2010
Ik ben tevreden over de correcte behandeling.
6.5
Lees meer
Geplaatst op 30 juli 2010
Ik ben tevreden met Zilveren Kruis Achmea, omdat zij op veel fronten correct handelen.
6.7
Lees meer
Geplaatst op 30 juli 2010
Ik vind de medewerkers klantvriendelijk, accuraat en er is sprake van een serieuse benadering van de patiënt.
8.0
Lees meer
Geplaatst op 12 juli 2010
We hebben nog nooit een klacht gehad, alles is hier prima geregeld, ik kan alleen maar zeggen ga zo door.
9.8
Lees meer
Geplaatst op 12 juli 2010
Ik ben zwaar teleurgesteld in zowel Zilveren Kruis als het niveau van de zorg in Nederland. Toen ik 20 en 30 jaar was, waren de vergoedingen goed, de...
5.5
Lees meer
Geplaatst op 6 juli 2010
De informatie is zeer gecompliceerd en onduidelijk. Verder is men zeer kort aanwezig bij de receptie, met een hoge en zeer ongemakkelijke balie zonder...
4.7
Lees meer
Geplaatst op 6 juli 2010
In mei 2010 ontvang ik een nota over de periode januari-maart 2008! Dat vind ik slordig. Verder wil ik zelf kiezen waarvoor ik mij verzeker. Voor...
5.3
Lees meer
Geplaatst op 6 juli 2010
Ze bieden een zeer goede service en zij hebben een no nonsense mentaliteit.
7.2
Lees meer
Geplaatst op 6 juli 2010
Door middel van de zorgbemiddeling hoefde ik maar 14 dagen op een neuroloog te wachten (vanwege een hernia) in plaats van 3 maanden. In België kon je...
7.0
Lees meer
Geplaatst op 5 juli 2010
Grote organisatie, die naar mijn idee meer tijd besteed aan werving nieuwe verzekeringnemers dan aan behoud van de bestaande.
2.5
Lees meer
Geplaatst op 5 juli 2010
Over het algemeen is mijn ervaring goed, alleen de kosten van de tandarts worden via de gewone zorgverzekering geregeld in plaats van de extra...
7.0
Lees meer
Geplaatst op 5 juli 2010
Mijn ervaring is niet goed, want bij Zilveren Kruis Achmea komt men de afspraken niet na. Ook worden er onterecht brieven gestuurd en bel beloftes...
2.0
Lees meer
Geplaatst op 5 juli 2010
Ik snap niet waarom ik een postzegel moet betalen om een declaratie toe te sturen. De afwikkeling van de declaraties is wel oké.
7.0
Lees meer
Geplaatst op 5 juli 2010
Zij helpen mij bij Zilveren Kruis Achmea altijd naar wens.
7.3
Lees meer
Geplaatst op 30 juni 2010
Ik vind dat er een onduidelijke afhandeling is van de zorgkosten en de nota's. Daarbij worden niet gespecificeerde nota's naar cliënten gestuurd. Ik...
4.0
Lees meer
Geplaatst op 30 juni 2010
Ik vind dat Zilveren Kruis Achmea alles uitstekend afhandeld.
7.3
Lees meer
Geplaatst op 30 juni 2010
Ik vind dat er sprake is van een uitstekende communicatie en vriendelijke en behulpzame medewerkers.
7.5
Lees meer
Geplaatst op 30 juni 2010
Ik vind Zilveren Kruis Achmea duidelijk en toegankelijk. Mijn vragen worden met zorg beantwoord.
7.7
Lees meer
Geplaatst op 30 juni 2010
Mijn ervaring met Zilveren Kruis Achmea is altijd goed en ik heb nooit problemen. ZIj zijn altijd erg duidelijk.
9.3
Lees meer
Geplaatst op 30 juni 2010
Ik heb een goede ervaring met Zilveren Kruis Achmea, maar de prijs die maandelijks betaald moet worden, is niet normaal. Verder worden de declaraties...
7.5
Lees meer
Geplaatst op 30 juni 2010
De betalingen zijn altijd op tijd en deze zijn altijd 100% correct.
8.8
Lees meer
... 6

Specialisten

Er is 1 specialist werkzaam bij Zilveren Kruis Achmea

Crama, L.S.C.

Geen waarderingen
Beroep: Diëtist
Specialisme: Diëtetiek
Zorginstelling: Zilveren Kruis Achmea, Leiden

Volg ZorgkaartNederland op Twitter

Klachten over uw behandeling?

Lees hier hoe u uw klacht kunt melden.

Meld klacht