Naar de navigatie Naar de inhoud

Contact-mogelijkheden

Op deze pagina staat hoe en waarvoor u contact kunt opnemen met ZorgkaartNederland.

Waarmee kunnen wij u helpen? 

Ik wil een zorgverlener of zorginstelling aanmelden of wijzigen 

Een zorgverlener is iemand die u zorg geeft, zoals een dokter, psycholoog of fysiotherapeut. Een zorginstelling is een organisatie waar zorgverleners werken, zoals een ziekenhuis, verpleeghuis of een praktijk.

Staat uw zorgverlener, praktijk of zorginstelling nog niet op ZorgkaartNederland? Dan kunt u hierover nog geen waardering schrijven. Meld de zorgverlener of –instelling daarom eerst bij ons aan. 
Bent u zelf een zorgverlener? Dan kunt u zich hier ook aanmelden.

Meld een zorgverlener aan >

Meld een zorginstelling aan >


Wilt u de gegevens van een zorgverlener of zorginstelling wijzigen? Dat kan via de link "Meld het hier", op hun eigen pagina op ZorgkaartNederland.

Zoek uw zorgverlener of zorginstelling >

Ik wil contact met ZorgkaartNederland

Stuur ons uw vraag of opmerking via het contactformulier. We nemen zo snel mogelijk contact met u op.

Ga naar het contactformulier >

Ik wil een pakket van ZorgkaartNederland

Bent u een zorgverlener of werkt u bij een zorginstelling en wilt u een pakket afnemen? Bekijk onze pakketten voor zorgaanbieders en pakket voor zorgverleners. Liever contact? E-mail naar onze adviseurs, via adviseurs@zorgkaartnederland.nl.

Ik heb een klacht

Heeft u een klacht over uw zorgverlener? Dan kunt u op ZorgkaartNederland uw waardering delen. Dit helpt anderen met kiezen voor de best passende zorg. 

ZorgkaartNederland kan u niet helpen met een klacht over de behandeling door uw zorgaanbieder. Wij hebben wel informatie die u uitlegt wat u wel kunt doen.

Meer informatie over een klacht over een zorgverlener >

Heeft u een klacht over ons? Dan horen wij horen deze graag. Afhankelijk van de ernst van de klacht bespreken we deze intern. Leidt dit niet tot een oplossing? Dan kan uw klacht besproken worden met de adviesraad van ZorgkaartNederland bestaande uit diverse branche- en beroepsorganisaties. Hierin zijn vertegenwoordigd: KNMG, LHV, FMS, ActiZ, KNMT, KNGF, ZKN, NFU en de NVZ.

Ook kan uw klacht besproken worden met de patiënten-adviesraad met daarin vertegenwoordigers van diverse patiëntenorganisaties.

Deel uw klacht via het contactformulier >

Website banner "Stemmen website van het jaar 2021"
  • Klachten over uw behandeling?

  • Lees hier hoe u uw klacht kunt melden.

    Meld klacht