Naar de navigatie Naar de inhoud
Helpcentrum Helpcentrum

Ontdek ZorgkaartNederland

Profielpagina's opgefrist

Een favoriete waardering uitlichten, meer foto’s prominenter op uw profielpagina en betere leesbaarheid op mobiel. Het zijn maar een paar van de verbeteringen aan de profielpagina’s voor zorgorganisaties die we in nauw overleg met onze klanten hebben ontwikkeld.

ZorgkaartNederland is een platform in ontwikkeling. Van ervaringsplatform ontwikkelt ZorgkaartNederland zich steeds meer naar een breed keuzeplatform dat zorgzoekers helpt in de zoektocht naar de best passende zorgaanbieder. Dan is het van belang dat deze zorgaanbieders zich ook goed aan zorgzoekers kunnen presenteren. Wat gaat u daar als professionele gebruiker van merken? 

Mobiel beter leesbaar

Steeds meer bezoekers van ZorgkaartNederland bezoeken de site vanaf een mobiele telefoon of tablet. De nieuwe vormgeving van de profielpagina’s is daar beter op afgestemd.

(de tekst gaat verder onder de afbeelding)

mobiel leesbaar profielpagina ZorgkaartNederland
Voor u als professionele gebruiker betekent dit dat uw logo’s, foto’s en video’s groter en centraler op uw profielpagina worden weergegeven. Dat stelt andere eisen aan de kwaliteit van uw foto’s en logo’s. Een mooi moment dus om weer eens een kritische blik te werpen op het gebruikte beeldmateriaal op uw profielpagina.

Zorgaanbieders met een betaald pakket van ZorgkaartNederland kunnen meerdere grotere foto’s plaatsen die de zorgzoeker in een carrousel krijgt gepresenteerd. Deze foto’s zijn toe te voegen via uw persoonlijke beheeromgeving.

Direct regelen

Een andere verbetering is dat alle contactmogelijkheden die van u bekend zijn nu overzichtelijk bij elkaar staan op één scherm, onder het kopje ‘Direct regelen’. Openbare informatie die in onze database voorhanden is, is al ingevuld. Knoppen waar geen achterliggende informatie voor is ingevuld, worden niet getoond.
Pakkethouders hebben de mogelijkheid om via hun persoonlijke beheeromgeving relevante informatie voor deze pagina toe te voegen, zoals openingstijden, een afsprakenmodule op de eigen website of hun eigen social media kanalen.

Nieuw is de knop ‘Stuur een WhatsApp bericht’. Pakkethouders met een betaald pakket die hun patiënten of cliënten de mogelijkheid willen bieden om via WhatsApp contact op te nemen, kunnen in hun beheeromgeving het mobiele nummer hiervoor toevoegen. Is er geen mobiel nummer ingevuld, dan wordt deze knop niet op de profielpagina getoond.

Uitgelichte waardering

Een ander nieuw element op de profielpagina’s is de zogenaamde ‘uitgelichte waardering’.

We zien regelmatig dat zorgaanbieders via hun eigen sociale media kanalen een mooie waardering delen die een patiënt of cliënt voor hen heeft geplaatst op ZorgkaartNederland. Dat kan een waardering zijn waar ze heel trots op zijn, of omdat het een waardering is die veel zegt over hun werkwijze en aanpak.

De nieuwe profielpagina’s bieden zorgaanbieders met een betaald beheerpakket van ZorgkaartNederland de mogelijkheid om zo’n waardering extra aandacht te geven door deze in hun beheeromgeving als ‘uitgelichte waardering’ te selecteren. 

(de tekst gaat verder onder de afbeelding)

uitgelichte waardering profielpagina ZorgkaartNederland

Aan de slag

Pakkethouders van ZorgkaartNederland worden van harte uitgenodigd om aan de slag te gaan met alle nieuwe functionaliteiten van de profielpagina’s. 

Heeft uw zorgorganisatie nog geen pakket van ZorgkaartNederland? Bekijk dan de mogelijkheden elders in ons Helpcentrum.

Vragen of advies?

Het ZorgkaartNederland team helpt u graag verder. Waarover heeft u een vraag?

Pakket aanvragen

Bekijk de opties. Vragen? Onze adviseurs helpen u graag.

Mijn vermelding

De databank beheert de vermelding van zorgaanbieders. Zij kunnen u helpen bij wijzigingen.

U kunt zelf een locatie toevoegen

Mijn waarderingen

Ons redactieteam controleert of de waarderingen voldoen aan onze gedragsregels. Ook helpen zij u met uw vragen, opmerkingen en suggesties.

Op de hoogte blijven?

Wilt u net als ruim 4000 andere zorgaanbieders maandelijks geïnformeerd worden over de laatste ontwikkelingen en evenementen? Analyses, tips & tricks en ervaringsverhalen van andere gebruikers rechtstreeks in uw mailbox? Schrijf u dan nu in voor onze maandelijkse nieuwsbrief Op de Kaart.  

Meer artikelen over "Wat is er nieuw?":

Kennismaking ProVoet goed bezocht

Kennismaking ProVoet goed bezocht

Kijk hier de bijeenkomst terug en lees de FAQ's.

Link naar artikel
Mis je het belangrijkste nieuws niet?

Mis je het belangrijkste nieuws niet?

Altijd als eerste op de hoogte? Meld je dan nu aan voor de maandelijkse nieuwsbrief en mis niks.

Link naar artikel
Werkzaam in de medische hulpmiddelen?

Werkzaam in de medische hulpmiddelen?

Dan zijn we op zoek naar jou voor een marktonderzoek.

Link naar artikel
Alles over "Wat is er nieuw?"